19 Mart 2012 Pazartesi

Sable Bisküvi

http://www.papatyasef.com/index.php/anayemekler/etyemekleri/191-patlicanyataklietsote
Sevgili arkadaşlar bu aralar kurabiye tarifleri peşpeşe geldi biliyorum ama içimden öyle geldi napayım:D
bu seferki SABLE  çok lezzetli bir bisküvi aslında ama kurabiye olarak geçiyor heryrde ben tarifi büyük gelinimizin annesinden Ferhunde teyzeden almıştım taaaa 14 yaşımdayken o zamandan beri yaparım her seferinde lezzet aynı ve eşimin favori kurabiyesi haaa birde hava almayan bir kavanozda saklarsanız haftalarca tazeliğini kaybetmeyen bir kurabiye çeşidi Ferhunde teyzeciğime çok teşekkür ediyorum bu harika tarifle beni tanıştırdığı için öpüyorum ellerinden.

Malzemeler:
250 gr.margarin veya tereyağı (oda sıcaklığında)
3 adet yumurta,
1 su bardağı toz şeker,
1 paket vanilya,
1 paket kabartma tozu,
aldığı kadar un.
Yapılışı:
ilk önce derin bir kap içerisinde yağ ve şeker iyice karıştırarak eritilecek sonra diğer malzemeler katılıp yoğurulacak yumuşak bir hamur elde edildikten sonra yuvarlaklar yapılıp ortasına parmak basılacak varsa birer tane fındık koyulup 180 derece ısıtılmış fırında pembeleşene kadar pişirilecek dikkat edin çok da kızarmasın tepsiyi fırından çıkarınca soğumasını bekleyip öyle kaldırın ki parçalanmasın haydi sizde bu eski tarifi deneyin ve bana sonucu yazın garanti veriyorum pişman olmayacaksınız:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder